Bij BroCards.nl doen we ons best om je blij te maken met je aankoop. Toch kan het voorkomen dat je iets wilt retourneren. Hieronder lees je ons beleid.
Retourneren
Retourneren is mogelijk onder de volgende voorwaarden:
- Het product is ongeopend, onbeschadigd en zit in de originele verpakking
- Er zijn geen sporen van herverpakking of gebruik zichtbaar
- De retourzending wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aangemeld via e-mail
Mystery packs mogen alleen retour als de seal volledig intact is.
Losse kaarten kunnen niet geretourneerd worden vanwege de aard van het product.
De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Verzending is op eigen risico; BroCards.nl is niet aansprakelijk voor schade of verlies tijdens het retourproces.
Beoordeling & Terugbetaling
Elke retourzending wordt eerst door ons beoordeeld. Alleen wanneer het geretourneerde product voldoet aan de voorwaarden, wordt het aankoopbedrag teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Verzendkosten worden niet vergoed.
Retourzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen, worden niet geaccepteerd en niet terugbetaald.
Defect of beschadigd ontvangen?
Is een product beschadigd aangekomen? Neem dan binnen 3 dagen na ontvangst contact met ons op via info@brocards.nl, met duidelijke foto’s van het product en de verpakking. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Contact
Heb je vragen over je retour of terugbetaling?
Stuur een e-mail naar: info@brocards.nl